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Características del producto

Características principales

Título del libro
Tom Ford
Subtítulo del libro
Vol 1
Serie
Tom Ford
Autor
Tom Ford
Idioma
Inglés
Editorial del libro
Rizzoli
Edición del libro
Deluxe
Tapa del libro
Dura
Volumen del libro
Primero
Tamaño de la letra
Estándar
Con índice
Año de publicación
2004

Otras características

Cantidad de páginas
416
Altura
38 cm
Ancho
29 cm
Género del libro
Arte,Colección,Deluxe,Design,Dior,Diseño,Fashion,Moda,Original,Pasarela,PastaDura,Textiles
Subgéneros del libro
Diseño,Moda
Tipo de narración
Arte
Colección del libro
Gucci
Accesorios incluidos
Joy
Edad mínima recomendada
12 años
Edad máxima recomendada
100 años
ISBN
9780847826698

Descripción

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Libro original, nuevo, pasta dura, 416 páginas
This enormous compendium may be Ford's swan song as a designer, as he recently announced that he was quitting fashion to direct movies. But for the last 10 years, as the creative director at Gucci and Yves Saint Laurent, he took the brands in fresh directions. This huge, slipcased Festschrift checks in at 11"×14", and covers each of the Gucci years individually, compiling product shots, ads, runway candids, snippets of Ford wisdom ("I think you have to have personality at a brand—otherwise, it's just clothes"), Gucci-sporting celebrities and commercial stills. Vogue's Anna Wintour and Vanity Fair's Graydon Carter contribute a foreword and introduction respectively. The much-covered growth at Gucci and YSL are the real story behind the book, to the point where the press chat credits Ford with "carving out a new industry archetype: the businessman designer." But the 375 color and b&w photos, all culled from existing fashion archives, is more of a look back at how Ford's creations were presented (including year-by-year portraits of the photogenic Ford himself), rather than what led to their creation, how they were actually made or how they fit into the culture at large. As a 10-year time capsule of brand fashioning, the book succeeds perfectly.

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Últimas realizadas

Buenas tardes, viene con su caja/funda dura?
Buena tarde. Es correcto, Sí viene con su caja dura original
07/01/2024
Buenos dias, asi libros de gran formato que me recomiende que maneje, pero con temas de ciudades como PARIS, NYC, LONDRES, CDMX, TOKIO ETC. o en su defecto de PAISES. Libros asi ilustrados pero con esa tematica por favor y si me puede pasar sus links para compra. Gracias.
11/10/2023