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Características del producto

Características principales

Título del libro
The Facebook Effect For Lawyers: Advertising For The Digital Age (Libro en Inglés)
Subtítulo del libro
No Aplica
Serie
No aplica
Autor
Jacob Malherbe
Idioma
Inglés
Editorial del libro
ADVANTAGE MEDIA GROUP
Edición del libro
1
Es kit
No
Color de la portada
Multicolor
Tapa del libro
Pasta dura
Volumen del libro
No aplica
Tamaño de la letra
Normal
Con índice
Año de publicación
2018
Marca
Advantage Media Group
Modelo
9781599328928

Otros

Cantidad de páginas
168
Altura
5 cm
Ancho
22 cm
Peso
1 kg
Material de la tapa del libro
Papel
Con páginas para colorear
No
Con realidad aumentada
No
Con concordancia
No
Traductores
No aplica
Género del libro
Literatura Universal
Subgéneros del libro
No aplica
Tipo de narración
Novela
Versión del libro
1
Tamaño del libro
No aplica
Con cremallera
No
Color del canto
No aplica
Colección del libro
No Aplica
Edad mínima recomendada
6 años
Cantidad de libros por set
1
Ilustradores
Desconocido
Lugar de publicación
México
Código IBIC
No aplica
IBIC
No aplica

Descripción

PRODUCTO:

Nombre: The Facebook Effect For Lawyers: Advertising For The Digital Age (Libro en Inglés)
Marca: Advantage Media Group

DESCRIPCIÓN:

Product Description

Using Facebook To Acquire More Clients For Your Firm
In most law firms, advertising dollars are squandered on antiquated technologies that are unable to reach the right clients at the right times with speed or precision. Not only is the ROI on print, billboard, and TV advertising dreadfully low, its also painfully slowthe equivalent of setting bait and trying to fish in a lake thats already been cleared. But, under the professional guidance of Jacob Malherbe, law firms across the country are learning how to generate content banks of potential clients using Facebook, a far-less time-consuming and more expansive platform than other means of advertising.
In The Facebook Effect for Lawyers: Advertising for the Digital Age, Mr. Malherbe will show you how you can use the emotional appeal and aggregating power of social media to build a digital bridge between your law firm and specific groups of potential clients, generating hundreds of thousands of leads.
This book is a step-by-step guide on how to launch Facebook pages, create ads, target them to reach the right people, and then how to convert their responses into client contracts so you can help improve the lives of claimants who need your help, all while improving your firms bottom line.

About the Author

JACOB MALHERBE , a successful serial entrepreneur, is the CEO & founder of X Social Media LLC, a premiere Facebook Marketing Partner, as well as the acting president of PM Digital Media.
Malherbe is considered the leading authority on Facebook marketing for lawyers and is the author of the 2018 book, The Facebook Effect For Lawyers: Advertising for the Digital Age.
To date, he has connected over 200,000 people to legal representation and has deployed over $100 million in legal marketing.
In 2020, X Social was ranked by Inc. 500 as the 159th fastest growing private company in the United States. Attorneys seek out Jacob for advice on mass tort client acquisitions and strategies because of his reputation for transparency and candidness as well as his ability to accurately predict the vital trends, technological advances and overall pulse of the mass torts industry.

CARACTERÍSTICAS PRINCIPALES:

-Idioma: Inglés
-Envío: Desde EE. UU.
-Libro Impreso y Nuevo

MÁS DETALLES:

Tiempo de entrega: 10 días
Peso del paquete: 1 kg
Medidas: 5 cm x 22 cm x 27 cm cm
Material: Papel
Modelo: 9781599328928
Meses de garantía: 1
Garantía: Por defecto de fabricación
Condición: Nuevo
Color: Multicolor
Nombre de color: Multicolor
ASIN: 1599328925
País de producción: United States
Encuadernado: Pasta dura
Editorial: Advantage Media Group
Titulo del libro: The Facebook Effect For Lawyers: Advertising For The Digital Age (Libro en Inglés)
Autor: Jacob Malherbe
Fecha de publicación: 2018
Idioma: Inglés
Edición: 1
Número de páginas: 168
ISBN-13: 9781599328928
Edad mínima sugerida: 6
Genero musical: Literatura Universal
Contenido del paquete: 1 pieza
SKU: 9781599328928

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