Libro Growth Hacker Marketing A Primer On The Future
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Características principales
Título del libro | Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of Pr, Marketing, and Advertising |
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Subtítulo del libro | A Primer on the Future of Pr, Marketing, and Advertising |
Autor | Ryan Holiday |
Idioma | Inglés |
Editorial del libro | Portfolio; Edición Reprint |
Edición del libro | 2014 |
Color de la portada | Multicolor |
Tapa del libro | Blanda |
Tamaño de la letra | Estándar |
Con índice | No |
Año de publicación | 2014 |
Otras características
Cantidad de páginas | 111 |
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Altura | 1 cm |
Ancho | 1 cm |
Peso | 10 g |
Material de la tapa del libro | Papel/cartón |
Con páginas para colorear | No |
Con realidad aumentada | No |
Género del libro | Literatura |
Subgéneros del libro | Literatura |
Tipo de narración | Literatura |
Accesorios incluidos | No |
Edad mínima recomendada | 2 años |
Edad máxima recomendada | 99 años |
ISBN | 9781591847380 |
Descripción
Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising
"Forget everything you thought you knew about marketing and read this book. And then make everyone you work with read it, too." —Jason Harris, CEO of Mekanism
Megabrands like Dropbox, Instagram, Snapchat, and Airbnb were barely a blip on the radar years ago, but now they're worth billions—with hardly a dime spent on traditional marketing. No press releases, no TV commercials, no billboards. Instead, they relied on growth hacking to reach users and build their businesses.
Growth hackers have thrown out the old playbook and replaced it with tools that are testable, trackable, and scalable. They believe that products and businesses should be modified repeatedly until they’re primed to generate explosive reactions.
Bestselling author Ryan Holiday, the acclaimed marketing guru for many successful brands, authors, and musicians, explains the new rules in a book that has become a marketing classic in Silicon Valley and around the world. This new edition is updated with cutting-edge case studies of startups, brands, and small businesses.
Growth Hacker Marketing is the go-to playbook for any company or entrepreneur looking to build and grow.
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